Trainingsschema voor overgang beginners naar reguliere groep Elke maandag-, woensdag-, vrijdagavond en  vrijdagochtend  is er een groepstraining, iedereen is van harte welkom! Als je maandag een keer niet kan, gebruik dan het schema voor woensdag. Met de trainingen en het aantal trainers wordt rekening gehouden dat de beginners instromen in de reguliere groep. Is de groepstraining op woensdag niet mogelijk, gebruik dan onderstaand schema als richtlijn voor je training.

Trainingsschema. Er zijn 3 type trainingen:
Snelheid: Tempo minimaal D3 met pauze wandelen of heel rustige beweging. (voor de meer ervaren lopers)
Tempo: 1 tot 3 minuten met actief herstel, dribbel, van 30 seconden tot enkele minuten.
Duurtraining: DT1 extensief, 70-80% HFmax,  DT2 gemiddeld, wedstrijdafstand op 80-85% HF max DT3 intensief, 2 tot 8 minuten 5 tot 8x per training 90-95% Hfmax

Het onderstaande looprooster is indicatief. De trainer kan van het looprooster afwijken als hij/zij hier reden toe ziet.

maandag 7-okt. Duurloop
woensdag 9-okt. Tempo
vrijdag 11-okt. Tempo
maandag 14-okt. Duurloop
woensdag 16-okt. Snelheid
vrijdag 18-okt. Tempo
maandag 21-okt. Tempo
woensdag 23-okt. Tempo
vrijdag 25-okt. Duurloop
maandag 28-okt. Tempo
woensdag 30-okt. Halloweenrun
vrijdag 1-nov. Duurloop
maandag 4-nov. Tempo
woensdag 6-nov. Tempo
vrijdag 8-nov. Tempo
maandag 11-nov. Tempo
woensdag 13-nov. Duurloop
vrijdag 15-nov. Tempo
maandag 18-nov. Duurloop
woensdag 20-nov. Snelheid
vrijdag 22-nov. Heuveltraining
maandag 25-nov. Tempo
woensdag 27-nov. Tempo
vrijdag 29-nov. Snelheid
maandag 2-dec. Tempo
woensdag 4-dec. Tempo
vrijdag 6-dec. Tempo
maandag 9-dec. Snelheid
woensdag 11-dec. Lichtjesloop
vrijdag 13-dec. Snelheid
maandag 16-dec. Heuveltraining
woensdag 18-dec. Duurloop
vrijdag 20-dec. Tempo
maandag 23-dec. Duurloop
woensdag 25-dec. Geen training